CRM- Standardizarea si automatizarea

CRM- Standardizarea si automatizarea

ROBOSS este solutia software de tip CRM– Standardizarea si automatizarea vanzarilor pune la dispozitia dvs. uneltele necesare pentru automatizarea si standardizarea procesului de vanzare in cadrul companiei pe care o reprezentati. In continuare vom prezenta cei 3 pasi ce trebuie parcursi in vederea realizarii aspectelor descrise mai sus.

Pasul 1:

La acest pas, utlizatorul creeaza etape de vanzare (Solicitare, Ofertat, Facturat, Platita partial, Platita integral, Livrata, Anulat). Fiecare dintre aceste etape este configurabila cu urmatorii parametri:

  1. Reversibila – constrange agentul de vanzare daca poate sau nu se intoarca cu oferta intr-o etapa anterioara etapei care are acest parametru setat „adevarat” sau „fals”
  2. Generare Proforma – aceasta optiune se bifeaza la etapa la care doriti ca Factura proforma sa se genereze automat
  3. Plati – aici se seteaza cat este restul de plata in fiecare etapa pentru situatiile in care o oferta poate fi platita partial
  4. Accepta modificari – constrange agentul de vanzare sa nu mai poate modifica oferta de la o etapa pana la sfarsitul procesului de vanzare
  5. Renegociere – se activeaza pe etapa in care, agentul de vanzare poate renegocia pretul produselor de pe oferta

 

 

Pasul 2:

In acest pas este posibila conectarea sarcinilor de orice etapa din procesul de vanzare, stabilite mai sus. Acest tip de sarcini se numesc „sarcini automate”. Odata configurate, ele se genereaza in cadrul fiecare etape in momentul in care oferta a ajuns in acea etapa;

Sarcinile folosesc asa numitele „shortcode-uri”, utile pentru personalizarea fiecarei sarcini cu datele de pe oferta (ex.: numele clientului, produsele de pe oferta, adresa de livrare, numar de telefon client, adresa de email client etc.). Un exemplu de functionare este urmatorul:

Sarcina configurata pentru etapa „Livrata” cu textul:

„Suna clientul {%client_nume%} pentru a stabili daca totul este in regula cu marfa ajunsa la el”,

se va genera in momentul in care oferta clienului „Ion Popa” este in mutata in etapa „Livrata” cu textul:

„Suna clientul Ion Popa pentru a stabili daca totul este in regula cu marfa ajunsa la el”

Sarcinile sunt configurabile cu optiuni precum:

  1. valabilitate [ore] – descrie timpul pus la dispozitie agentului de vanzare sau a echipei pentru a finaliza sarcina
  2. delay [ore] – descrie timpul de intarziere al generarii sarcinii. Spre exemplu acest timp este setat cu valoare 2, sarcina se va genera din momentul ajungerii cu oferta in etapa respectiva la 2 ore dupa; daca este setat cu valoarea 0, sarcina se va genera instant.
  3. repetitiva – daca este activata aceasta optiune sarcina poate fi configurata sa se genereze automat la un interval stabilit de dvs. (saptamanal, lunar, anual)
  4. prioritate – o sarcina poate fi setata cu prioritati precum („normala”, „urgenta” si altele pe care le puteti introduce dvs.

De mentionat la acest pas este ca odata stabilite aceste sarcini, agentul de vanzare nu poate inainte cu oferta in alte etape pana nu le finalizeaza, iar pentru ca sarcinile sa poata fi finalizate, acesta trebuie sa scrie in campul „Solutii” cum anume a finalizat sarcina in cauza;

 

Pasul 3:

In acest moment se pot configura, daca este nevoie, diferite motive pentru care o oferta ajunge intr-o anume etapa.

Mai concret, vom lua etapa „Anulata” si ii vom atribui 3 motive:

  1. Suntem mai scumpi
  2. Vrea termen de plata
  3. Termenul de livrare este prea mare

Odata stabilite aceste cauze, orice oferta care ajunge in etapa „Anulata” va atentiona instant agentul de vanzare cu o fereastra in care va trebui sa selecteze unul dintre motivele configurate mai sus.

In acest fel, aplicatia va genera rapoarte de tip statistic cu ponderele fiecarui motiv in parte.

Dupa cum puteti observa, aplicatia ROBOSS este extrem de flexibila si permite ca pe masura ce lucrati cu ea, sa experimentati cu procesul de vanzare pana ajungeti la o varianta cat mai optima si specifica afacerii dvs.

CRM- Standardizarea si automatizarea vanzarilor

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *